onsdag den 3. august 2011

Bittersødt

... <-- sådan har jeg det. Ved ikke hvad jeg skal tænke, føle eller sige. De sidste par dage har været fantastiske, været til en spa med Kim og få massage, manicure, har været i the Zoo, ude og shoppe, haft en dag ved søen og været ude og sejle og nu sidder jeg her på mit værelse, klokken er 3 om natten og har endelig fåt pakket alle mine kufferter. Synes bare jeg er i sådan et "blahh" humør.... vil virkelig ikke forlade alle her ovre og har seriøst lyst til at tude! Men på samme tid glæder jeg mig jo også helt vildt meget til at se alle i Danmark igen!

Kan ikke finde min danske mobil oplader så det er jo lidt noget øv fordi skal jo bruge min mobil i morgen!! Og jeg har LIGE haft den i hånden og lagde den et sted så jeg kunne huske den, og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvor jeg har lagt den vel?! Håber seriøst jeg finder den i morgen, ellers har jeg sgu et problem! :(

I morgen tidlig kommer mine venner over til morgenmad så jeg kan sige farvel til dem også går turen til lufthavnen, det skal jo nok blive spændende..?

Tror bare jeg går i seng nu, GODNAT Danmark! Vi ses i morgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar